Marketing pentru produse și servicii vândute online
Descriere
Mediul online nu este un loc magic în care produsele și serviciile se vând de la sine. Chiar dacă ai făcut un site bun și ai investit mult în produs sau serviciu, potențialii cumpărători nu vor da buzna. Trebuie să știi să îi atragi și să ii convingi să cumpere. În plus, mediul online are specificul lui, pe care e bine să îl înțelegi înainte de face investiții importante. La curs vei învăța cum să îți gândești și să îți organizezi activitatea de marketing prea a avea rezultate cât mai bune.
1
Produsele sau serviciile nu se vând singure
2
Cum abordăm comunicarea de marketing în funcție de produsul/serviciul vândut.
3
Unde promovăm produse / servicii online?
4
Organizarea unei campanii de marketing.
5
Pagina de campanie (landingpage).
6
Organizarea unui magazin online.
7
Monitorizarea campaniilor și a vânzărilor.
8
Contactarea clienților.
9
Optimizarea campaniilor, A/B testing.
10
Construirea și menținerea unui baze de clienți/persoane interesate. Client lifetime value.
11
Decizii de business luate pe baza informațiilor de la marketing.
12
Optimizarea proceselor de marketing și vânzare. Creșterea echipei.