Curs introducere în Excel: Actualizarea rapoartelor | Episodul 3
Descriere
Microsoft Excel este un instrument foarte util pentru înregistrarea și urmărirea multor procese, inclusiv în analiza financiară și de marketing.
Când ai mai multe surse de date pe care dorești să le urmărești într-o foaie de calcul, crearea unui raport te poate ajuta să organizezi și să revizuiești datele mai eficient. În plus, poți crea rapoarte folosind diferite metode, în funcție de scopul tău de business.
În acest al treilea curs introductiv o să vedem cum se poate actualiza rapid și eficient un raport. Fără, îndoială, actualizarea unui raport este procesul care poate economisi cel mai mult timp.
1
Selectarea datelor dintr-o foaie de lucru
2
Introducerea rapidă a datelor noi și actualizarea unui raport simplu
3
Funcționalitatea Remove duplicates (scoaterea duplicatelor).
4
Introducerea unui indicator nou
5
Funcționalitățile de sortare și filtrare
6
Actualizarea rapoartelor prin introducerea unui noi perioade de raportare
7
Ordonarea rapoartelor pentru actualizare rapidă