Curs introducere în vânzări door-to-door | Episodul 4
Descriere
Unii spun că vânzarea din ușă în ușă este un procedeu învechit de vânzare. Deși, dacă stăm să ne gândim bine, ideea nu are neapărat legătură doar cu oamenii pe care ni-i aducem aminte că băteau la ușă, încercând să vândă aspiratoare ori cărți. Astăzi, o astfel de vânzare se face și atunci când o companie trimite oameni să vândă din magazin în magazin, din hotel în hotel, din cabinet stomatologic în cabinet stomatologic.
Pentru multe medii, o astfel de vânzare este vitală pentru existența business-ului. Nu toți oamenii te caută în mediul online. Nu toți sunt dispuși să cumpere produse pe care nu le-au văzut niciodată. Nu toate companiile își permit să aibă showroom-uri în diverse locuri, astfel încât vânzătorul door-to-door capătă, în acest ecosistem, un rol vital.
În zilele noastre, când activitatea profesională ocupă mai mult timp decât perioada petrecută cu cei dragi, organizarea și stabilirea domeniului în care dorim să activăm reprezintă un factor determinant. Fie că ai terminat studiile într-un anumit domeniu, fie că dorești să activezi în vânzări, planificarea și organizarea activităților ar trebui să constituie primii pași pe care îi realizezi.
Despre cum știi că ești pregătit pentru a fi vânzător, ce tip de vânzare ți se potrivește, precum și cum ar trebui să te informezi pentru alegerea domeniului de activitate profesională, astfel încât timpul să fie valorificat, și nu pierdut, vei afla în cursul următor.