Managementul solicitărilor clienților: cum să-ți menții clienții mulțumiți și să preîntâmpini conflictele
Descriere
Un curs dedicat îmbunătățirii abilităților de gestionare a plângerilor clienților și prevenirea conflictelor. Acest curs se va concentra pe tehnici de comunicare eficientă, soluționarea problemelor și menținerea relațiilor cu clienții.
Participanții vor învăța cum să gestioneze situațiile de conflicte cu clienții, cum să găsească soluții satisfăcătoare pentru ambele părți și cum să evite pierderea clienților nemulțumiți. De asemenea, vor învăța cum să implementeze un sistem de feedback și să-l monitorizeze pentru a preveni plângerile clienților în viitor.
1
Cum să gestionezi plângerile clienților: tehnici de comunicare eficientă
2
Managementul conflictelor cu clienții: cum să găsești soluții satisfăcătoare pentru ambele părți
3
Menținerea relațiilor cu clienții: cum să eviți pierderea clienților nemulțumiți
4
Prevenirea plângerilor clienților: cum să implementezi un sistem de feedback și să-l monitorizezi