Gestionarea și soluționarea problemelor în serviciile de suport oferite clienților

Comunicare eficientă Inteligo Media mediu

Descriere

Gestionarea și soluționarea problemelor în suportul clienților este un curs practic, conceput pentru a dezvolta abilitățile angajaților din departamentul de suport.

Acest curs vă va ghida prin diferite aspecte ale asistenței clienților, de la identificarea și înțelegerea problemelor cu care se confruntă clienții, până la colaborarea cu alte departamente pentru a soluționa problemele complexe și a învăța din feedback-ul clienților pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor.

1 Identificarea și înțelegerea problemelor clienților
2 Tehnici de soluționare a problemelor și gestionarea plângerilor
3 Abordări proactive și măsuri de prevenire a problemelor
4 Colaborarea cu alte departamente pentru soluționarea problemelor complexe
5 Monitorizarea feedback-ul și îmbunătățirea continuă a serviciilor de suport oferite clienților

Beneficiile participării la acest curs includ:

Înțelegere mai bună a nevoilor clienților

Dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor

Creșterea eficienței suportului tehnic

Colaborare eficientă între departamente

Monitorizarea feedback-ul și îmbunătățirea continuă a serviciilor

Acest curs este inclus în
Abonament
Alaturi de următoarele facilități:
   Cursuri din domenii variate
   Lecții video sau text
   Teste de evaluare
   Rapoarte în timp real
   Certificat absolvire curs
   Mobil / desktop / tabletă
   Acces lunar cursuri noi Vreau abonament