Scrie emailuri mai bune pentru creșterea productivității în echipa ta

Comunicare eficientă Alin Popescu incepator Curs inclus în abonament

Descriere

E imposibil să ne imaginăm astăzi comunicarea fără emailuri. Și, totuși, puțini oameni iau emailurile în serios atunci când le scriu. Unii o fac de parcă ar vrea să arunce câteva cuvinte pe o foaie electronică, să apese “Trimite” și să scape de o corvoadă imposibilă. Acest tip de comportament se întâmplă concomitent cu alte lucruri interesante. Numărul emailurilor nesolicitate, denumite generic SPAM, care încearcă să ne vândă câte ceva crește constant. Numărul newsletterelor (emailuri cu știri diverse) crește și el.

Se întâmplă, deci, ca într-o căsuță obișnuită de email să vină, în același timp, emailuri nedorite, știri diverse și alte emailuri care vor să-ți transmită ceva. Iar tu, ca proprietar al respectivei căsuțe de email, o să ai în orice moment de ales între a deschide toate aceste emailuri și a le ignora pe unele, fără să îți pui vreodată problema să le deschizi, în detrimentul altora, mai valoroase la prima vedere (din perspectiva expeditorului, a subiectului sau pur și simplu din întâmplare).

De aceea, eu îmi imaginez de multe ori emailurile pe care le trimit ca fiind oameni care bat la aceeași ușă cu alți oameni, încercând să vorbească cu proprietarul. Și-mi construiesc emailurile respective în așa fel încât oamenii mei să reușească întotdeauna să se vadă față în față cu deținătorul ușii în cauză.

1 Câteva statistici importante, pentru a înțelege de ce emailurile nu sunt doar niște texte pe care le scrii și trimiți
3 Elementele esențiale ale unui email care convinge destinatarul. Construiește emailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune
4 Subiectul și introducerea emailului, factorul care determină destinatarul să te respecte
5 Dezvoltarea subiectului, motivul pentru care destinatarul citește acest text
6 Punctul culminant, momentul la care emailul își arată adevărata valoare
7 Încheierea, ideea pe care destinatarul vrei să o țină minte și acțiunea de urmat
8 Alte sfaturi utile, după 20 de ani de răspuns zilnic la peste 100 de emailuri

Ce vei învăța parcurgând acest curs:

Câteva lucruri utile despre detalii cu care puțini expeditori de emailuri își bat capul cu adevărat

Cum se construiește subiectul unui email și de ce este important

Cum se construiește punctul culminant al unui email, pentru efecte maxime

Cum scrii încheierea emailului și ce așteptări trebuie să ai de la ea

Multe alte sfaturi utile pentru cei care vor să trimită emailuri pe care cealaltă parte să le și deschidă

Acest curs este inclus în
Abonament
Alaturi de următoarele facilități:
   Cursuri din domenii variate
   Lecții video sau text
   Teste de evaluare
   Rapoarte în timp real
   Certificat absolvire curs
   Mobil / desktop / tabletă
   Acces lunar cursuri noi Vreau abonament