Scrie emailuri mai bune pentru creșterea productivității în echipa ta
Descriere
E imposibil să ne imaginăm astăzi comunicarea fără emailuri. Și, totuși, puțini oameni iau emailurile în serios atunci când le scriu. Unii o fac de parcă ar vrea să arunce câteva cuvinte pe o foaie electronică, să apese “Trimite” și să scape de o corvoadă imposibilă. Acest tip de comportament se întâmplă concomitent cu alte lucruri interesante. Numărul emailurilor nesolicitate, denumite generic SPAM, care încearcă să ne vândă câte ceva crește constant. Numărul newsletterelor (emailuri cu știri diverse) crește și el.
Se întâmplă, deci, ca într-o căsuță obișnuită de email să vină, în același timp, emailuri nedorite, știri diverse și alte emailuri care vor să-ți transmită ceva. Iar tu, ca proprietar al respectivei căsuțe de email, o să ai în orice moment de ales între a deschide toate aceste emailuri și a le ignora pe unele, fără să îți pui vreodată problema să le deschizi, în detrimentul altora, mai valoroase la prima vedere (din perspectiva expeditorului, a subiectului sau pur și simplu din întâmplare).
De aceea, eu îmi imaginez de multe ori emailurile pe care le trimit ca fiind oameni care bat la aceeași ușă cu alți oameni, încercând să vorbească cu proprietarul. Și-mi construiesc emailurile respective în așa fel încât oamenii mei să reușească întotdeauna să se vadă față în față cu deținătorul ușii în cauză.