Comunicare internă. Construiește armonie în echipă și punți de legătură cu managementul
Descriere
Așa cum te-am obișnuit deja, cursurile pe care le scriu nu sunt o reluare teoretică a unor concepte pe care le-aș fi învățat undeva, la o facultate ori un curs intensiv. Nu. Ele sunt expresia experiențelor prin care am trecut în anii în care am organizat afaceri, ani în care am lucrat cu sute de oameni și am intrat în legătură cu multe milioane de cititori prin intermediul avocatnet.ro. Și, dacă e să fi învățat ceva în toți acești ani, atunci am învățat cum să comunic. Nu puține au fost situațiile în care o comunicare bună m-a salvat din momente neplăcute. Și invers, nu puține au fost situațiile în care am înțeles că, dacă aș fi comunicat mai bine, probabil că aș fi reușit să preîntâmpin probleme ori să le diminuez efectele. Dar, despre toate astea, îți voi povesti pe parcursul acestui curs.
Până atunci, să îți arăt de ce ai nevoie să comunici, pentru binele organizației tale, al familiei tale și al persoanei tale. Nu contează ce poziție ai în organizația din care faci parte și nici care e modul în care se raportează ceilalți oameni la tine. Dacă urmezi niște reguli minimale de comunicare, ai putea ajunge, în timp, să schimbi atât poziția ta din organizație, cât și modul cum te privesc oamenii din jur.