Curs introducere în vânzări call-center | Episodul 5
Descriere
Vânzarea e o artă în sine. Există de când lumea. Și, totuși, dacă în trecut vânzarea depindea în mare măsură de interacțiunea umană directă, astăzi asistăm la o depersonalizare a procesului de vânzare, dusă aproape spre absolut prin vânzarea automatizată, în mediul digital.
În acest context, vânzarea prin call-center este o tehnică hibrid, aflată la confluența dintre vânzarea tradițională, directă, și vânzarea digitală. Să poți vinde la distanță e o artă și mai complicată, al cărei rezultat depinde în mare măsură de aluatul din care e construit omul care o practică, dar și de organizarea internă și reglajele fine care construiesc spațiul în care omul respectiv evoluează.
Vânzarea într-un call center presupune abilități native sau bine dezvoltate, astfel încât persoana de la capătul celălalt al firului să fie mulțumită și determinată să achiziționeze produsul sau serviciul prezentat după încheierea apelului.
Lecțiile din acest pachet punctează câteva detalii despre cum reușești să găsești tipul de vânzare care ți se potrivește, segmentele vânzării în call center, planificarea activității de vânzare la birou, dar și abilitățile necesare pentru o astfel de poziție în organizație.